Jaarverslag 2020

2020: een coronajaar. Een jaar dat we ons vooral herinneren als ‘het jaar waarin zoveel niet kon’: weinig of geen sociale contacten, feestjes, festivals, sport, reizen… Tegelijkertijd was het ook een jaar met veel tijd in onze privé-bubbel, ‘open weekends’ zonder verplichtingen, de ontdekking van verrassende wandelingen in onze buurt.
Ondanks de corona-uitdagingen binnen Asster, bleven we niet stilstaan. De cijfers liegen er niet om: we werkten samen met meer dan 1900 personen aan hun mentale gezondheid. We durfden ook vooruit te kijken en penden onze dromen neer in het strategisch beleidsplan 2020-2023. Er werden zaadjes geplant. Zaadjes die hopelijk ontkiemen en snel groeien. We hopen dat het jaarverslag van 2021 bol zal staan van de nog steeds groeiende, bloeiende schitterende bloemen.
Tegelijk hopen we dat we met dit jaarverslag ook jou inspireren om wat zaadjes te planten, figuurlijk en hopelijk ook letterlijk.
Veel leesplezier!
Bert Plessers, algemeen directeur

>> Klik hier om het online te raadplegen.